VA? neeej du skämtar..

Gårdagen var jätterolig. Skitgrym middag och förkrök hemma hos Yvanna och sedan faktiskt helt okej på TG. Satt och funderade över alla ute kvällar och kom och tänka på några saker man inte vill höra efter en vild utekväll:

1. Kolla FB på en gång! Du måste se vilka bilder som har lagts upp.. helt sjukt!
2. Menade du verkligen det du sa igår?
3. Efter det sms:et du skickade igår tror inte jag att vi kan vara vänner..
4. Hur fan kunde du(...)?
5. Schysst show du bjöd på igår ;)
6. Du ligger 900 kr minus på ditt konto.
7. Allt du sa igår, jag känner samma sak, let´s get married!
8. Bogen är satt till 200 000 kr..

Det kan gå hett till i alkoholens hetta. Själv fick jag ett sms med innehållet: "Det går radag. **** jävel nulä mig dight"
Jag fattar precis..

Ska snart möta Åsa. Vad händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0