Tio djupa

Tack P, Jeppa och Elise.

Jag har lugnat ner mig men mina känslor består. Verkar som att vissa har svårt att acceptera min irritation. Men det är lugnt. Jag accepterar inte er hela tiden heller.

Det är mycket här i livet jag inte förstår mig på. Hoppas kunna lära en del. Men en sak som förblir obegriplig (förutom att man kan hålla på råttas och skansen) är hur man kan total ignorera och bli förbannad över att någon i ens omgivning inte mår bra.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon. Att vi alla kan sova på saken och vakna upp med mer förståelse för varandra.



Jag och min älskade kusin Lii. Mitt hjärta, min glädje.
En kram av dig ger mig ett leende på läpparna i dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0