Tillbaka från de döda!

Apsnor här, låt mig få förklara innan ni tänker "jaha nu passar det att komma tillbaka". Det finns många anledningar till att jag inte varit så aktiv med att uppdatera här. Det var så att för några månader sen ringde The Voice till mig och sa att jag vunnit en resa till Afrika och vad svarar man om inte Ja såklart. Jag hann knappt packa någon väska utan blev satt på ett flyg dagen efter. Väl framme blev jag upphämtad av en kille som körde en jeep och efter en guppig och lång bilfärd blev jag dumpad vid ett läger, som enligt mig låg helt öde ute i öken. En eldstad, ett tält och en låda solkräm var vad som fanns. Efter två dagar i hettan hittade jag en lapp där det stod tips på hur man skaffar mat och en hälsning: Vi hämtar dig, var inte orolig! 3 månader senare kom mannen med jeepen och hämtade mig. Jag hade överlevt ett test, "security I'm not" Erica^^ men en hemlig agent det är jag!

Det är då den största anledningen till att jag inte kunnat vara så engagerad......typ! 

Nu blir det pizza och film med James, kan hälsa om ni vill! 

Ha de fint suckers! 
//Apsnor 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0