Nära döden upplevelser hela dagen

Det sägs ju att man aldrig är så nära döden som man är när man nyser. Detta eftersom att allting i kroppen slutar att fungera i någon millisekund. Jag har konstaterat att jag antagligen vart nära döden ungefär 40 gånger idag. Ingen har sagt prosit (bless you) så sanningen är också stor att djävulen tar min själ. Ni som inte hänger med på detta kan ju googla på anledningen varför man säger prosit eller bless you när någon nyser. Tydligen ska det vara för att skydda ens själ. Om jag blir tagen av el diablo himself eller inte återstår ju att se.

Jag ska försöka sova strax eftersom jag ska upp relativt tidigt imorgon. Äventyr i Sthlmstad trots mitt sjuktillstånd. Här kan man ju inte sitta och deppa. Får vräka i mig chailatte alá waynes och hoppas på det bästa.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0