Jag kan dra åt helvete

Jag är fan helt värdelös. Jag sitter och hatar livet
för att ingen händer. Sen får jag en inbjudan om att
spela kort med två sköna lirare och vad göra jag?
Om ni tänkte gissa ingenting så har ni rätt. Sitter och
lyssnar på Westlife och bara föraktar allt.
Det är riktigt sad.



Varje gång en grymkväll tar slut så känner jag mig bara allmänt B. Man tycker ju att
man skulle kunna leva på lyckliga stunder ett tag med tydligen inte.
Jag är för krävande. Den saken är klar. Nu tänker jag skrika i min skrikburk.

/ QUEEEEN

Kommentarer
Postat av: Angelica

BRA ERICA, Ut med de bara. Sen nya starka tag! Låt dig inte fastna i "klistret", Kämpa! Du klarar det, det vet jag för du e stark ! <3

2010-01-27 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0