Grymmers

Jaha ni, nu har jag slavat igen med uppdateringen. Fy skäms! Bastukvällen var iallafall magisk. Massor av trevliga brud. Vi bildade även ett band i bastun, det lät sådär. Men men, vi har ju aldrig påstått att vi är skönsångare.

Idag har jag tränat med Mändy och Somis. Det gick dunders och jag känner mig svinstark! Efter en låångdusch och baxning av hudlotion mötte vi upp Sarah o Åsa för en lunch. Det var mysigt. Hann men en hel del snack och kaffe innan det var dags att lefta hemåt.

Jobb imorgon så ikväll blir det läggdags tidigt. Förhoppningsvis.


Mumma..

/ Q

Kommentarer
Postat av: Elise

gymmar ni på det nya gymmet i centrum ?

2010-01-28 @ 14:39:27
Postat av: Erica

yes :)

2010-01-29 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0