"För dig skulle jag göra det tusen gånger"

Jättebra dag har det varit. Har hunnit med lite möten och, hör&häpna, TRÄNING! Fick mitt gymkort i veckan så nu jeevlar. Körde i två timmar idag och trots att jag vet hur ont det kommer att göra imorgon så känns det toppen. Jag älskar den här känslan, att vara helt slut. ÄNTLIGEN! Ska ringa min PT nästa vecka och boka tid, han ska fan få mig i form tills sommaren. Hoppas jag.

Nu ska jag fixa iordning mig lite sen bär det av till Fanny där några av mina underbara håller till. Blir vin, ost och kex ikväll. Fredagsmys liksom. Kan inte bli mycket bättre.

Ring om ni anser att det är lämpligt..



Den här spelas ganska ofta för tillfället. GaNgStA 4-LiFe. (Ta det med en nypa salt)

/ Queenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0