Dålig karma

Jag vet inte varför men ibland tror jag att någon verkligen hatar mig. Sitter med en vodoodocka och trycker in nålar lite här och där. Plötslig smärta utan någon som helst anlednig är inget ovanligt för min del tyvärr. Vad jag än må ha gjort så ber jag om ursäkt. Have mercy. Nu fåre va nog! Så känner jag litegrann..

Jaja, nu till det positiva. Nyår var kul. Grym middag, gott vin, skön fest och fina människor. Nyårs kyssen stod en riktig snygging för. Känns grymmers. Ikväll kommer finbesöket från Norrlandsskogar. Ska bli riktigt trevligt så jag får se vilka äventyr jag drar med honom på. Ida ring om du vill ses nu under dagarna!

Jalla bye.


Inte jättestabilt.. Ser ut som en jävla tomte men den ligger ju tydligen
på FB så det är väl lika bra att inte bry sig helt enkelt. Rock n Roll!

/ QuEeN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0