Sarah Syndrom talar ut

Sist men inte minst alltså. ALLTSÅ! Det är meningen att jag ska tala ut, uuut, som en fågel, som sjunger.. ut! Förutom det faktum att jag är BÄST på trummor så är jag även bäst på gitarr, sång och den osynliga synten. Och på att bli fullast av alla, som alltid. Felicia ska flytta till gotland, erica är king of thaaa castle, emma sjunger som en kines, anna spenderar sitt liv framför micken/på min toalett, jessica är skillad på gitarr och jag själv, jag slängde just en sockerkaka i väggen. Idag började jag filosofera över min ekonomi, hur det kommer sig att det alltid saknas pengar på mitt konto liksom. Jag har fortfarande inte kommit på svaret, kan det bero på att jag bara älskar att gå omkring på coop, kolla i rea-lådorna, köpa blomkrukor på kvantum, eller bara bidra till fannys framgång på konsum? Jag tror helt enkelt att jag är så omtänksam att mina pengar försvinner, kanske köper jag saker åt folk, jag vet inte. Vem vet liksom. Allt jag vet är att jag redan skrivit alldeles för mycket för att ha druckit alldeles för mycket vin. Jag tror jag slutar nu, yu,,. oj. i'm out, som en fågel som lämnar boet. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0