Only Words

Jaha nu är jag klar med dagens jobb. Har dissat att fixa mina naglar dock, dom får se ut som skit några dagar till. Jag pallar inte trycket. Ibland funderar jag på att bli lite mer "kvinnlig" av mig. Fixa håret dagligen, inhandla lite fina blusar och tighta jeans, fixa manikyr och pedikyr och kanske intressera mig för mode?

Men sen vaknar jag upp ur mina funderingar och inser hur jälvla asskön jag är med mitt naturliga ruffs, streatstyle kläder, vanliga naglar och mitt brinnande intresse för sport istället för kläder. Man ska inte ändra något som fungerar helt enkelt.

Körde ett svinhårt pass på gymmet idag och är därför helt slut.
Jag orkar knappt skirva känner jag.

Jag sätter nog på en skiva Scrubs och njuter resten av den här dagen. Imorgon är det jobb som gäller, hela veckan faktiskt. GRYMT sa grisen.

Later or not / Q



NOSTALIGI.

Kommentarer
Postat av: =)

du är grym helt enkelt.

2010-02-09 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0