Jessica Aka OsociAlaBertA talar ut


Jessica befinner sig på okänd mark och spelar guitarhero som hon inte ens är kapabel till att göra i detta tillstånd, dvs
helt spiknykter.
Hon har för övrigt gått i ide och beblandar sig knappt med sina medmänniskor längre.
Hur kan detta komma sig kan man då undra?! JAAAA bor man i nynäshamn så är detta inte svårt att förstå.

Jag kan tänka mig att dessa vackra damer som omger mig här förstår exakt vad jag menar.

PÅ TAL OM NÅGOT ANNAT OINTRESSANT
SÅ har vi inte ens vårat älskade telegrafen kvar här i våran eländiga by, hur ska vi överleva våra helger framöver?!


Well I't aint over unti'll the fat laaaadyyyy sing!


OsociIIialaaaBErta signar ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0