FilleFikon talar ut

Nu jävlar! Jag är pissglad. Trots det har jag inget problem med att irritera mig på folk, men jag gör det med ett leende. :D
Jag är inte perfekt själv, trots det kan jag tycka om att var bitter. Det gillar erica vet jag iaf, bitterfittor :D det finns så mycket man inte är nöjd med i livet, men de sakerna kanske andra är nöjda med. Det gäller att vara bestämd på det man tycker, trots det måste man ha ett öppet sinne för att andra tycker helt tvärt emot. Jag älskar intressanta konversationer, vare sig det är någon som har exakt samma åsikt eller helt tvärt emot, båda är intressanta. För att vara säker på sin sak - enligt mig - måste man veta både för- och emotargument. Kom ihåg det nästa gång du är säker på din sak. Som sagt är även inte jag perfekt, det innebär bland annat att jag kan ha en stark åsikt om något som jag uttrycker och sedan får ett kraftigt motargument till, då tar jag gärna den åsikten i åtanke och funderar över hur starkt mitt argument egentligen är. Jag är hundra procent säker på att min åsikt är den korrekta, men är den egentligen det? Ge mig en utmaning, hur kul vore livet annars?

Deep shit / FF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0