Erica Queen talar ut

Jaha. Nu har alla lemlästat min blogg (vår blogg Ida, men vad FAN du skriver ju aldrig) Det var i och för sig under mitt godkännande som alla tog sig friheten men iallafall liksom bah. Att tala ut, det är inte så lätt. Jag vet inte riktigt vad jag kan säga. Är på väg in i dimman men jag vet inte riktigt om jag når fram. Det jag kan meddela er är att så här på äldre dagar börjar gamla ångestar (kan man ens säga så?) spöka. Jag har fan hunnit med en del galenskaper under mina 236 år på jorden.

Forgive and forget..

Just nu är jag omgiven av grymmers människor. 5 snygga brudar + yours truley. Kan det bli bättre? Jag tror icke.
Nej men Rainboofuckhaz for the win. Singstar nu. Jag ska visa varför jag uppträdde på alla shower i 8an och 9an..

Jag lämnar er med några visdomsord:

DU ÄR DIN EGEN LYCKAS SMED.

Just nu är jag fettlycklig.

Over and out / Ms Erotica Eritcha Erka Queen B

Kommentarer
Postat av: amanda

Erica du borde skaffa dig en egen, ny blogg. Som bara är din. Det skulle jag digga.

2010-02-08 @ 21:45:31
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0