Det som göms i snö kommer fram i tö

Jag har jobbat hela veckan vilket har resulterat i att jag har lyst med min frånvaro här i bloggvärlden. Jag har inte tid med er helt enkelt. Jobba, träna, äta, sova och försöka ha ett socialt liv är det som är prio ett nu. Jag har haft en grym vecka med fantastiska ungar och allt annat har flutit på som det ska också (hör och häpna)

Ikväll blir det återförening av RainbooFuckahz på Sarahs scen. Dock har Åsa svikit för att sola och bada i Egypten men FilleFikon är intagen som ersättare. Ett glas rött och favoritbrudar samt en massa rockmusik - Bästa möjliga fredagsmys.

Innan dess ska jag slaggish lite. Är trött men glad. Känns skönt.
Tänker inte ens gnälla på SL trots att dom suger.

Finns dock en del mysterier här i livet.. men dom tar vi en annan gång.



Rock on / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0