Dagsutsikt

  • Träna med Somis och Mändy.
  • Städa mitt rum (jippie!)
  • Skriva veckobrev åt barnen.
  • Fixa naglarna.

Ja ni, även om det inte ser så mycket ut för världen så vet jag att det här lätt kommer att ta hela dagen. Vi kommer väl träna i ca 1,5 h sen är det dusch och fix efter det. Att städa är det absolut tristaste jag vet (okej, topp 5) så det lär ju ta en stund också om jag inte lägger på ett kol. Sen ska jag skriva ett veckobrev till föräldrarna i den klass jag jobbar i. Kommer att vara så orolig över att något ska bli fel så där kan vi ju nästan räkna en timme. Fixa nailsen då. Det tar väl inte alltför långtid, kan vi hoppas.

Intressant inlägg va? Jag har inte ens tid med det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0