Ave Maria

Jag ber om ursäkt men jag går liksom under jorden när jag kommer in i mina rutiner. Hittar liksom ingen tid till att sitta här och fjanta. Jag jobbar och sliter på dagarna och tränar på kvällarna. Där emellan ringer jag för att se att mina nära o kära mår bra.

Jobbet går prima och jag känner mig säkrare i rollen som "lärare".
Träningen går också bra och jag känner mig rätt så stark faktiskt,
trot eller ej.

Man blir ju lite halvseg av att gå upp halvsex på morgonen så jag tror att ni har förståelse för att jag inte har något banbrytande att tala om för er idag.

Jag kan ju säga att jag har lärt mig ett nytt ord iallafall: Whoopie (= fart pillow)
tänka sig! New word added, jag ska försöka att inte slita ut det.



Den här låten dunkar i mina hörlurar på morgonkvisten. Kurar in mig i min halsduk,
lyssnar, läser och taggar till.

Ta hand om er / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0