Johnny Bravo

Spanien ar ett efterblivet land. Jag ar ledsen om jag klankar ner pa en hel nation men det ar sa sant som det var skrivet. Folk ar troga och nej betyder bara nej om man sager det minst 5 ganger. Sen ar det tydligen obligatoriskt att skrika hela tiden. Dom har fan ingen respekt for oss normala manniskor som inte maste skrika konstant. Just nu kanner jag ett mindre hat mot idioterna som sitter bakom. Hall kaften liksom, ingen bryr sig. SHIIIT. Jag lackar. Helt serri, en hel familj eller liknande star vid en dator och skriker till nagon i webcam. Jag hor inte ens musiken som ar sa underbar i mina horlurar.

Annars da? Ja vad kan man saga, livet flyter pa har i Torrevieja och igar var det jobbkvall. Traffade allt fran svennar, finnar toch spanjacker till afrikaner och danskar. Svenskarna var dock de enda som man kunde fora en normal konversation med och detta trots att en av dom holl pa ifk glenn liksom. Han gillade inte riktigt att jag var Bajare men jag var ju givetvis overfortjust i att han holl pa fiskrensar teamet nr one. Kefft. Trevlig var han trots allt och vi kunde iallafall snacka om vart gemensamma hat till gnaget. Kvinna pa utsidan och snubbe pa insidan, sa lat dommen men det var tydligen nagot jattepositivt och han kommer att tillhora vart hangaround eftersom han blir kvar har ett tag. Nice.

Imorgon aker Linda och Cissi hem vilket kanns boring men det kanns lite battre eftersom att Robert, Anton och Angie kommer pa lordag. Det ska bli riktigt kul.

Nej men ha det skit darhemma. Vi ses / Q




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste väl förstå att i Spanien är inte du normal. Där är det du som är konstig och i regel otrevlig genom att bete dig civiliserat. Var klängig, högljudd och odräglig så ska du se att du snart kommer älska Spanien. If you can't beat 'em join 'em.

2009-09-04 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0