Final countdown

Kom precis hem fran aventyr i Alicante tillsammans med Ida, Anton & Robert. Vi har atit pa KFC samt bestigit det dar javla berget annu en gang. Nar vi var hogst upp sa borjade det aska, maste erkanna att jag blev lite skraj. Det var bara att springa ner och nar vi val var nere pa marken igen sa borjade det sporegna. Bara 29 grader idag och jag kan helt arligt talat saga att jag fryser.

Lordagen var jattetrevlig. Det borjade med forfest hemma hos tillsammans med Rob, Anton, Ida, Fredrik och Oscar. Sen bar det av till Perla dar den otroligt gulliga personalen (och Ida) hade kopt en jattefin och jattegod tarta till mig. Det bjods ocksa pa dansshow och efter nagra drinkar och massa tarta blev det 222. Dar stannade vi inte sa lange eftersom alla var trotta. Igar borsta Anton tanderna 18:15, det sager val allt.

Snart ar det dags att ga upp och laga lite mat. Sista kvallen men grabbarna och maste erkanna att jag kommer sakna deras sallskap aven om mycket av tiden gar ut pa att slass. Blir nog en myskvall ikvall men kanske vagar vi oss ivag till marknaden, den som lever far se.

Nu ar det forovrigt bara tva och en halv vecka tills vi ska hem.
Blandade kanslor.

ses snart / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0