Detta har hant

  • Angelica har tyvarr akt hem men gav oss sjukt manga skratt under sin alltfor korta vistelse
  • Jag har spoat Robert och Anton pa hjarter ett x-antal ganger
  • En man kom fram pa stranden for att fota min tatuering (han fragade faktiskt om lov)
  • Jag har tydligen fyllt 19
  • Vi har blivit tajta med Oscar som nu ar var nya van har i Spanien
  • Vi har kollat pa en kass Sverige match
  • Vi har atit gott alla dagar
  • Vi har haft vattengympa i havet
  • Jag har fatt blommbud
  • Jag har antligen fatt tva grisar pa farmville
  • Vi har storshoppat pa marknaden
  • Angelica korde fullt os forsta kvallen, inte att rekommendera
  • Anton har utovat karate
  • Robert har som vanligt vart en exemplarisk retsticka (detta galler aven Anton)
  • Vad som hander ikvall vet bara Gud

Kommentarer
Postat av: panda

Gud vilken bra idé och skriva sådär i punktform. Så lättläst liksom, jag kommer nog härma det där en dag ska du se, med eller utan dit tillåtelse :D

Och grattis i efterskott! :D

2009-09-13 @ 16:58:01
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0