5 dagar kvar pa aventyret!

Nu var det forbannat lange sedan jag uppdaterade och dessvarre kommer ni inte fa nagon grym uppdatering nu heller. Ska snart upp till lagenheten och ata middag sen blir det filmkvall med Ida (saklart) och Oskar. Veckan som har passerat har vart upp och ner men mestadels javligt rolig. Forra lordagen korde vi sista utgangen har i spanien tillsammans med Oskar och Fredrik. Det blev valdigt galet och sjukt kul. 100 m sandlopning, bad med kladerna och klatterstallningskamp han jag och Fredrik med och det gick val som det gick. Vaknade upp med blamarken och traningsvark men anda ett leende pa lapparna. Hela historien ar egentligen lojligt rolig men det ar inget ni ska tvingas lasa om.

Nu ar det alltsa bara 5 dagar kvar tills vi entrar skavsta, sweden. Det ar med blandade kanslor ma jag saga men nu nar en barrunda star planerad for att fira tva toppen killar sa kanns det lite battre maste jag erkanna.

Det gar bajs for mitt alskade lag men hoppet har inte lamnat mig annu. Nar jag kommer hem kommer vinsten kanner jag pa mig. den 4 ar det bara P, Jeppa och Soder som galler - och sa vinst forstas.

Ha det fint mina vanner, sa ses vi snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0