368 vattendunkar senare

jaha ni nu ar det bara tva dygn kvar i vart andra hemland. bara for att javlas tanker jag bara skriva med sma bokstaver eftersom jag inte orkar halla pa och trycka pa massa extra knappar. det kanns lite konstigt att vi snart ska hem. allt flyter namligen pa har ganska bra for tillfallet och hur ska det bli att tillexempel dricka vatten fran kranen, vara tvungen att hyvla osten och behova betala 56 kr for en storstark?

idag nar vi stadade ordning litegrann i lagenheten kandes det definitivt som att det var slutet. hant bild tidningen som legat pa var toalett sen den 2 juli rok tillsammans med korsordstingar, rosa hattar och plast rosor. Vi har inhandlat var sista matlagningsgradde som det star nata pa och vi har besokt domti for sista gangen (dar jag handlade 4 nagellack for 20 kr)

tiden har har kants lang samtidigt som den har flugit forbi. det kanns som att vi har vart har forever samtidigt som det kanns som igar nar vi klev av planet och satte var forsta fot i landet spanien. under var resa har vi hunnit med mycket. det som kanske har vart roligast ar att vi har traffat sa mycket nytt folk. vi har perlafolket, malmosnubbarna, crazyass m&m, tyskarna, broderna karlsson, oficinafolket, engelsmannen och manga manga fler. det har utan att overdriva vart en omtumlande resa och manga glada minnen har skaffats tillsammans med min kara snart sarbo ida och alla andra galna manniskor som forgyllt vart aventyr.

men inga tarar ska har rinna for val hemma i svealand vantar helt underbara manniskor som inte kan bytas mot nagra galna turister i ett frammande land nagonsin. jag ar taggad for barrunda, jag ar extremt taggad for soderstadion och jag langtar efter att fa gosa med moltas och elton igor armas.

snart ses vi igen mina vanner.
nu ar det riktigt nara - pa riktigt.

/ la reina soon to be just queen

Kommentarer
Postat av: AmandA

va ruliiiiiiiiiiiiiiiiit då ska vi fekka tillsammans snart då :D

2009-10-01 @ 18:51:27
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0