Uppe med tuppen!

Jag kom precis ut ur duschen efter en kall men skön morgonpromenad. Nu spelas Justin T och jag ska försöka få i mig någon äcklig proteindrink eftersom jag inte orkar fixa frulle. Angie kommer och plockar upp mig om cirka en halvtimme och då bär det av till arbetsförmedlingen för inskrivning. Ska försöka hinna på bokia också eftersom jag känner stort behov av en almenacka och någon ny bok.

Det lär ju hinna bli en kaffe eller liknande också, faktum är att jag håller på att somna. Det är illa. Sarah lär ju möta oss (kanske Fanny också?) nej men herregud nu svamlar jag ju bara. Kan bero på att morgonsnusen fortfarande ligger i dosan och trycker.


Ja på denna bild ser ni mig och Camilla mitt under en karatefysträning.
Saknar dig C, ring mig så bestämmer vi något!!

Botten upp! / Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0