Spraya på

Halv nio imorse hämtade Fanny upp mig. Med tanke på att jag gick upp fem i halv så hann jag ändå ganska bra. Vi började dagen med att äta frukost tillsammans samt snacka lite skit om allt som kändes behövligt. Efter det mina vänner har vi spelat Bubble Struggle ändå tils nu och något säger mig att vi inte är klara ännu. Hur som helst, nu ska vi hem till mig för att äta middag som pappa har lagat åt oss. TACK PAPPA! Efter det blir vi joinade av Robert och Anton och sen får vi helt enkelt se vad som händer ikväll.

Humöret är hyfsat idag trots att jag är riktigt trött och har ruggit ont i nacken och ryggen. Men allt kan ju inte vara bra, det skulle ju vara så jävla fel.

Nej nu bär det av.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0