Less - igen

Goddag. Hoppas ni mår skit för det gör nämligen jag. Okej det där kan ha vart lite taskigt och om sanningen ska fram så mår jag inte så fasansfullt dåligt ändå. Däremot är jag väldigt uttråkad och fortfarande lite aggressiv med tacke på hur matchen gick igår. Jag hatar aik mer än allt annat i princip så att bara stå på äckelråsundas äckliga läktare och se äckliga äckelgnaget vinna över underbara Bajen var ju inte jättekul. Men grattis till er gnagetsvin - 2 offside mål och dommarn missade två hands som skulle ha lett till grönvit straff. Men men, ni har antagligen haft lite gangbang även innan denna match, so sad.

Nu ska jag inte bara skylla gårdagensresultat på dommaren eftersom att det finns flera problem i Bajens spel också, jag undrar hur många gånger dom sköt på täckande spelare och hur många gånger dom passade fel? Inte bra gjort men ändå ganska bra spel till och från. Igor och Emil är kungar men även Helg och Gaete gjorde en bra match. Det är bara att fortsätta hopppas även om det känns tungt. Hur det än går så är det bara kärlek som gäller.

Igår när vi satt och surade påväg hem från matchen så smäll det plötsligt till! Vad det var som hade gått snett visste inte jag och vet inte fortfarande eftersom jag inte kan något alls om bilar. Nått hade gått sönder och poff. Det gick inte asbra att köra, det lät som in i helvete och hela bilen fylldes med rök. Vi blev stående säkert en timme sen kom farsan och hämtade oss. Som minne från den nu skrotade (?) saaben tog jag två wunderbauns. Lime och Skogsfrisk, naaajs. Det kan hända att lite bilder från detta äventyr kommer upp senare.

Ingen aning om vad som händer idag, har iallafall fått min almanacka och den är toppen sitter och skriver i allt som är inplanerat så att jag ska glömma bort att jag inte har något att göra idag.


Mina finkläder, mjau

/ Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig den nya offsideregeln!

2009-10-26 @ 16:35:32
Postat av: P

Liket lever än, ska fixas innan söndag för en ny spännande resa..



Och du din jävla idiot som inte vågar skriva ditt namn, du kanske har en egen tolkning av offside?

2009-10-26 @ 19:35:15
Postat av: Anonym

Haha du nedvärderar bara din egen intelligens när du kallar mig idiot. Du har fel, kolla upp regeln om du inte tror mig. Om du sett canal+ sändning av matchen så förklarade Fjellström på ett mycket pedagogiskt sätt hur den nya offsideregeln ska tillämpas.



2009-10-26 @ 21:30:31
Postat av: Erica

Jag har nog mina gissningar på vem vår hemliga kamrat kan vara.



P, ser fram emot en ny resa, men då ska jag fan sitta fram så inte jag får ta smällen!



Dessutom har vi båda koll på offsideregeln gnagetsvin :)

2009-10-26 @ 22:05:46
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/
Postat av: SM-GULD

Varför bry sig om puckade gnagetsvin, alla vet att det inte finns en gnagare som kan ngt om fotboll, laget köper ihop spelare för att få ett lag i stället för att ta ur det egna leden, eller det kanske är brist på smågnagare? I vilket flal som helst gnagarsvin, guldet i år går till det lag som är bäst i Sverigie - Göteborg, så ha de så kul med dina s k offsideregler som bara gäller när inte gnaget blir drabbat

2009-10-27 @ 08:07:26
Postat av: P

Då jag var inne och kollade på matchen så är var det svårt att titta på tv samtidigt.

Du är en idiot, samt att du har dålig syn om du inte ser att det är offside. Vad det gäller Fjellström så är han gårdare och knappast pålitlig och objektiv i en fråga som rör Hammarby. Idiot.

2009-10-27 @ 18:03:14
Postat av: Anonym

Oj just det, det finns matchsammandrag tre klick med musen bort... Men din åsikt som bajare är jävligt mycket mer objektiv än Fjellstöms menar du? En fin liten aforism till en lågpannad mupp som dig ---> Ibland är det bättre att knipa igen truten och verka dum än att öppna munnen och undanröja alla tvivel.

2009-10-27 @ 22:45:29
Postat av: Erica

Jag har bara några frågor till "Anonym": Varför besvärar du dig ens med att kommentera? Får du ut något av det? Vi bryr oss knappast om din jävla åsikt om det hära. Alla såg att det var offside men det är ju inget ovanligt att ni får fördelar. Hade det inte blivit mål för er i andra så hade ni fått straff i 86:e.



Gå in och snacka skit på något av dina gnagetforum istället där alla har lika kass syn och du förhoppningsvis får någon som håller med dig. Ni hatar alla och alla hatar er, eller hur brukar det låta? Kan vara dagens sanning.



2009-10-27 @ 23:48:20
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lustigt sätt att bemöta inlägg som man inte bryr sig om. Klart jag får ut något av det, annars hade jag inte skrivit. Men jag får inte ut mer av det än jag får av ett random halvpissigt avsnitt av 2½ men.



Lustigt att det inte är något som helst snack om dom kolossala domarmissarna på de bajenforum jag besökt. På bajen fans har det inte ens nämnts att det skulle vara offside.



Dagens sanning, bajen är utsatta för en landsomspännande konspiration. Alla är med på det! svff, media, staten och hela bajenstyrelsen. Inte konstigt att det går dåligt för bajen... alla är emot och ni gör ingenting fel=(

2009-10-28 @ 00:12:13
Postat av: Erica

Du gkömde disciplinnämnden och snuten..

2009-10-28 @ 00:16:22
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Disciplinnämnden ingår i svff och snuten ingår i staten. Men jag utelämnade säkert någon. Med tanke på häxjakten som nu pågår så är det verkligen bajen mot världen...



Att ni fortsätter att tjata om att jag är anonym, det är jag inte och det vet du!

2009-10-28 @ 00:24:31
Postat av: Erica

Haha ja jag vet mycket väl vem du är min kära vän. Vi kan ju gnabbas på msn istället för att du ska kalla min kompis för massa skit som det ändå inte ligger någon sanning i.



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSSPUSSPUSSS

less - än en gång

2009-10-28 @ 00:28:07
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0