Jag lever än

Kan tro att många anade att jag lämnade jordens yta efter mardrömmen igår. Jag kan ju medela om att det var nära och ett tag funderade jag på att hoppa från taket men fick ändå acceptera sanningen. Vi spelar i superettan nästa år. Hur mycket jag än svär och förbannar vart enda levande ting i denna värld så ändrar det inte faktum. Tyvärr.

Kvällen igår spenderades med en riktig brudfilm samt Angelica, Felicia och Calle. Det var mys må jag säga och när jag och Angie blev lämnade i vår ensamhet senare så satt vi och snackade bort hela natten istället för att sova dom timmarna vi så mycket behöver. Trevligt var det iallafall.

Kvällen idag spenderades med min kära Sarah och vi såg den grymmaste filmen ever, the boat that rocked. Blev helt kär i alla karaktärer (förutom elakingarna) och önskar själv att jag var på en rockande båt. Innan dess hann vi med thaikäk i myshörnan och pröva fulaste maskerna ever på coop. Hämtade även ut biljetterna till sista allsvenska matchen på ett tag. Sad sad. Gnagetsvin, håll er borta. Ett tips bara.

Det var väl en liten uppdatering mina vänner.
Känner mig blandat glad och ledsen. Men
sånt är livet.

Nu väntar jag på att pappa ska låta mig spela. Kollar också på debatt och blev aningen upprörd när dom diskuterade Therese fallet. Jag hoppas att dom som gjorde det blir spottade på och slagna så fort dom vandrar ut för det allt för korta straffet.

Mycket känslor i detta inlägg. För mycket på en och samma gång maybe?

Later eller nått



/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0