Fullt ös

Jaha ni, var uppe med tuppen imorse klockan 6. Somnade sent igår av någon anledning så det har straffats idag. Dock var jag fräsch (?) och pigg på jobbet och det gick jättebra idag. Trivs verkligen superduper mycket. Kom hem med tre tåget och det var bara att springa hem till Camilla. Dock mötte jag Robert på vägen och gjorde ett depåstopp hos honom. En kopp kaffe och vuxensnack med tanke på att vi båda huxflux hamnat i arbetslivet var det som gällde.

Sen var det hem till Camilla som gällde. Satt och snackade och chillande en stund innan det var dags för mig att bege mig hemmåt. Hann knappt lägga mig ner i sängen innan det var dags för att hoppa in i duschen och försöka få orning på mitt idag hopplösa utseende. Nu bär det strax av till Sarah för middag och sedan tror jag att det blir party i sorunda. Allt är väldigt osäkert. Men lets tagga liksom. Det är dags att styra upp även fast jag bara vill sova.



Slänger upp denna låt eftersom det var den vi shakade till hela sommaren i spaninen! Fick sms av Maddis
idag också, tydligen röj i staden med stort S. Skulle vara hur najs som helst att haka men jag har åkt nog med
tåg idag känns det som. Nej nu jävlar, dags att sluta gäspa. Nu kommer Angie!

PuSS / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0