Fredag hela veckan

Nu har jag borstat tänderna och klockan är bara kvart över tre. Det är ju helt underbart. Dagen hitills har gått upp på att slakta supermutanter och as stora kackerlackor. Jag har inte haft lust att göra något av det som erbjudits annars eftersom det inneburit att gå en jävla sträcka i skitvädret. Men nu mina vänner har jag snart inget val, har nämligen lovat att gå ut med hundarna så det är bara att ta på sig varma kläder och traska ut med ett leende på läpparna.

Eftersom att inget verkar hända idag så har jag beslutat mig för att dra in till sthlm. Fredagsmys med Bea och Lii låter inte helt fel i mina öron.


Slänger in denna underbart heta bild för att påminna om bättre tider.

Puss / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0