Får göra det bästa av det

Ska snart sätta mig på tåget in till sthlm för att möta Ida. Ska bli kul att träffa den jäveln igen men  det är aldrig skoj att åka tåg ensam. Tar fan med mig min bok och sitter och nördar lite. Förövrigt då; ska på Sverigematchen ikväll något som jag verkligen inte vill men har man lovat mor o far så håller man det. Äckel svenskfotboll.

Ska hinna med lite presentköpande, fika + middag hos Bea innan matchen. Det kanske blir bra iallafall.
Hoppas att Charlie mår bättre snart och att Bajen stannar kvar i allsvenskan - det är allt som betyder något just nu.


Hittade den här bilden på mig och min gangstersyster. Fan vad snyggt -
allt har inte blivit värre med åren och tur är väl det.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0