En förfrågan

Jag är väldigt arg just nu. Mycket för att sponsorer och Micke A sviker Bajen när de behövs som mest. Micke är väl ingen stjärna, men ändå. Skapa oro inför ett derby känns ju lagom orutinerat. Dessutom känner jag ett fasansfullt hat mot halmstadpolisen och övriga idoter som ska finnas där för samhällets säkerhet men som istället skadar det om och om igen. "Hulliganer i uniformer" skrevs det på vår Grönvita hemsida. Kan bara hålla med. Ska bli intressant att se hur morgondagens match kommer att se ut, främst på planen men även från läktarsidan och "säkerhets"sidan. Tappa tron på polisväsendet är väl inte särskilt bra men det är ett faktum att det är just så det har blivit - från mitt håll. Jag vet inte om det beror på låg självkänsla för dessa poliser? Men det är ett faktum att det bara är en väldigt liten människa som kan missbruka den lilla makt han faktiskt har på ett sådant sätt.

Jag undrar om de som gäller de flesta dommare även gäller en del poliser och väktare? Att de helt enkelt aldrig fått fatta några beslut i sina liv och därför söker sig till yrken där man har en makt och sedan totalt missbrukar den. Kanske blev ni alla valda sist på idrotten? Men är det verkligen en anledning till att förstöra för alla runt omkring sig? Det var inte vi som gjorde så att ni fick stå kvar där och skämmas när alla andra fick vara med och spela på skolrasten.

Media - vad ska man säga? Ni är värdelösa och vilken dag som helst skriver jag en bättre tidning än ni gör. Tack vare er så blir det bråk och skandaler. Hur kan ni på sportbladet sova om nätterna? Det här handlar inte bara om det ständiga gnället på Bajen utan även på alla era otroligt omogna löpsedlar om att Danmark skulle vara lillebror och att Sverige borde köra över dom även fast att Danmark har ett bättre lag på nästan alla positioner. Sen ställer jag mig frågande till hur man kan fortsätta hylla en spelare som Zlatan som faktiskt inte presterar i det Svenska fotbolls landslaget? Att dela ut plus och getingar är bevisligen något ni gör innan avspark för annars är det omöjligt att vi sett på samma mactch.

Jag har iallafall skickat ett mejl till Svenska fotbollsförbundet nu och frågat hur mycket dom fick i böter för matchen mot Albaninen då det var ett xantal bengaler på läktaren. Ska bli väldigt intressant att få ett svar - om dom nu besvärar sig med detta.

Fallout nu.
Later / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0