Dunder helg

Måste börja med att gratta min älskade pappa som fyller år idag, grattis grattis!!

Min helg hitills har vart toppenbra! Fredagen spenderades hemma hos Bea och Lii. Lekte lite med Lii och busade som aldrig förr men sen när det var dags för henne att knoppa satt jag och Bea med en varsinn rom&cola och smuttade medan vi pratade. Somnade väl runt 4 så när Liisan väckte mig vid 9-10 var man inte så jävla kaxig. Hur som helst var det jättekul attt hänga där och på köpet fick jag mina naglar fixade, greeejt!

Lördagen spenderades på olika ställen men mestadels hemma hos Farmor där det bjöds på sydfranskgryta och någon supergod tårta till pappas, crilles, mammas och min ära. Alla har ju gått och fyllt år den senaste tiden och tillsammans är vi 150 bast, det är inte illa pinkat. Även detta släktbesök var jättetrevligt. Jag pappa och Örjan drog igång historiesnack men alla andra var inte så intresserade. Finska vinterkriget och bortdrivandet av indianerna var det uppenbarligen bara vi som hade ett intresse för. Efter detta bar det av till Sarah för middag och mys i Angelicas ära. Robert och Anton joinade när det vankades mat men så fort det var uppäten så var dom "tvugna att gå" eller så kanske dom inte ville hänga med oss helt enkelt (?) Felicia joinade på kvällen och utan grabbarna G blev det ändå grymt najs. Vi snackade om allt från smink och spöken till värstasmärtannågonsin och framtidsförhoppningar. Grymma vänner och familj, mhhhmm.

NU har jag fett brådis, Jeppa kommer och hämtar upp mig om 25 och jag får tydligen inte ens vara några sekunder för sen. Vi ska åka och kolla på när P kör rally, ska bli as kul :) Ska bara slänga ihop lite kaffe i en termos och klä på mig sen kör vi järnet, eller aa P iallafall.


Vi hörs senare, puss / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0