Det går mot ljusare tider

Rubriken är väl egentligen inte helt riktig med tanke på att det bara blir mörkare och mörkare för varje sekund som går. Vintertiden är nära mina vänner, jag hoppas på mycket snö det här året! Anledningen till den något missvisande rubriken är att det ser ut som att mitt liv börjar ordna upp sig sakta men säkert. Var och jobbade min första dag och det gick jättebra och var hur kul som helst! Jag är också välkommen tillbaka så det känns riktigt läckert! Hoppas att det fortsätter att funka bra för då kommer jag att jobba 5 dagar i veckan nu ett tag fram över. UNDERBART! Jag är verkligen sjuukt glad.

Har hunnit med lite annat idag också även om jag var helt slut när jag kom hem igen. Satt och snackade med Mr K ett stund eller rättare sagt i 40 minuter vilket var mycket naajs. Han är ju hur grymt bra som helst. Dags att slagga för min del, känner mig helt slut ocg imorgon väntar nya äventyr på jobbet. Tydligen ska jag på fest imorgon också men vi får väl se lite hur det blir med det. Det lutar åt partaj imorgon iallafall.

Nej men natti sucker´s, hörs! / Q


Ja ni, min dator är fortfarande lite väck så jag får sitta på en annan och
där är det bara gamla bilder som finns att hitta. Nyår för jävligt lägesen är
detta. Fan vad snygg jag var alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0