Cry me a river

Idag har jag hunnit med en hel del och är därför stolt över mig själv. Jag är fan jävligt effektiv när jag väl sätter igång. Har beställt en almanacka också som jag designat själv. Kommer mötas av en grönvit underbar sak med texten "just idag är jag stark" varje gång jag ska kolla veckan.

Snart kommer Sarah och plockar upp mig sen ska vi ut till Fanny för kvällskaffe och efter det till casa del S&D för att kolla film, rycktas om skräckis! Kan bli en lååångnatt.


Eftersom att jag fortfarande känner mig väldigt less på allt skit i denna underbara
stad så passar jag på att slänga in en skönlåt som förklarar mina känslor för era
sorliga jävlar lite bättre, cry me a river.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0