Att vara eller att inte vara

Jaha ni, även denna dag har vart aningen seg. Har suttit och häckat hos Robert tillsammans med honom och Anton i några timmar. Mer än så har inte hänt denna underbara dag. Vet inte vad som händer senare heller, ska höra av mig till Jennifer iallafall men sen får vi se vad som sker. Jag är lite sugen på att göra något galet men de suget är det antagligen inte många som delar.

Jag har vart osams med min katt hela dagen eftersom han har lekt bort min snusdosa, tur att min kära vän hade backup annars hade jag legat och skakat på golvet vid det här laget. Jävla katt. Nu försöker han bli kompis med mig igen men det kan han ju fetglömma. Det kommer dröja många timmar innan jag ens kommer göra ett försök att klappa honom, det ska han ha klart för sig.

 Kan väl förstå om ni tycker att jag är allmänt psyko nu och det är väl inte så konstigt om jag skulle vara det när abstinensen bara växer och växer. Nu tänker jag spela lite fallout tror jag eftersom att det inte finns så mycket annat att göra.

Life suck's. / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0