Whatcha say

En gåva från Gud till mig är Paradise Hotel. Som ni redan vet följde jag Danmarks version slaviskt i sommras innan Spanien äventyret och nu har äntligen skiten kommit på svenska! Kaosartat men väldigt underhållande. Väntar med spänning på morgondagens avsnitt.

Jag, mamma och pappa hade en diskussion om vilken serie vi helst skulle vara med i. Vi kom inte fram till särskilt mycket. Vi vill helt enkelt inte vara med i TV. Pappa skulle inte ens skrapa en trisslott i morgonsoffan även fast man är garanterad 50 lax. Det tycker jag är lite överdrivet. Skulle sitta och skrapa för 1k liksom.

Dock är Big Brother och Paradise Hotel inget för mig. Jag brukar tänka på hur det skulle vara om någon filmade mig under en kväll på TG. Tro mig, det skulle nog sälja bra och jag skulle antagligen få en del saker förklarade för mig själv dagen efter som jag inte riktigt hängde med på själv under kvällen. MEN det skulle vara rent ut sagt ödeläggande. Jag skulle behöva gå i terapi och antagligen fly landet.

Vilka serie skulle ni vara med i?

/ Q

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag skulle skrapa för 100 spänn

2009-11-18 @ 01:20:07
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0