this planet looks so cute but it's cold

Några tunga dygn har förflutit och jag har varken haft tid eller lust att meddela er detta. Låg och filosoferade inatt och bestämde mig för att jag har två val. Antingen lägger jag mig ner och dör eller så biter jag ihop, skrattar åt livet och går vidare. Jag valde det sista även om det lutade åt alternativ ett ganska länge.

Kom precis hem från jobbet. Sjukt glad över att alla söta barn får mig på toppenhumör samt att dom håller mig sysselsatt. Bästa jobbet jag kan ha just nu, utan tvekan.

Ska lägga mig och vila ett tag nu. Pågrund av smsterror och en massa annat på hjärnan så blev det bara tre timmars sömn i natt. Senare bär det av på spinning. Får se hur det går med min pajjade kropp.

Från och med nu tänker jag helt enkelt försöka bete mig bra och göra gott för mig själv och andra.
Gör man gott så kommer oftas goda ting tillbaka till en och det är de jag behöver just nu.



/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0