Svin

Jaha ni mina vänner nu har jag vaccinerat mig mot svininfluensan. Väntar med spänning på vilka symptom jag kommer att få. Alla verkar ju bli hur dåliga som helst efter sprutan, hoppas bara att jag kan jobba imorgon.

Nu kanske ni tänker ty så här "jävla hypokondriskajävel du är inte ens en riksgrupp!" Och nej det har ni rätt i. Dock jobbar jag i den största riskgruppen och redan några av mina elever som är drabbade. Så det var bara att ta den där sprutjäveln.

1 timme och 15 min stod jag i kö. Mamma försökte intala mig att det inte var någon tid alls men jag känner ändå att det vore najs om jag kunde få tillbaka den tiden av mitt liv..

Ikväll blir det CL med Dave. Hade vart mysigt att kolla hemma hos P men jag orkar fan inte röra på mig. Får ta och träffa dom i helgen istället eller kanske imorgon kväll (?)

Hann med en fika med Linda innan det var dags för sprutan. Mycket mysigt vill jag lova! Nej nu ska jag gå och vila en sekund. Snart kommer mor och far hem med tigerräkor och kycklingspett.



/ Q

Kommentarer
Postat av: P

Finns whiskey både imorgon och i helgen...

2009-11-24 @ 22:41:05
Postat av: Erica

Då ses vi i helgen, när är Jeppas match?

2009-11-25 @ 21:55:05
Postat av: P

Söndag 16.00 sen är det barca 19.00

2009-11-26 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0