Queen of the ice

Jag kan ju börja med att uppdatera om att helgen har vart toppenbra. Lördagen slutade på storpub efter "förkrök" hos både Sarah och Elin. Det var en riktigt skönkväll måste jag erkänna. Träffade en hel del sköna människor som jag inte sett på länge. Tvärsomnande på Sarah och Daniels soffa och vaknade av att Dave ringde. Han är nu i australien vilket känns lite trist men 5 veckor är ingen evighet.

Söndagen var likt nyskapad tradition en sport dag. Efter fika och "julmarknad" med Linda stack jag över till P för att sedan bege oss till Högdalen för att se när Jeppa spelade handboll. Jeppa var jätteduktig så jag kände mig lite stolt. Vi hann också med att köpa en as frän fjädergran som vi pyntade i halvlek senare på kvällen. Vet inte om jag måste säga vilken match vi såg? Känns som att det är ganska klockrent. Zlatan blev hjälte igen. Kul för han. Snart ser jag Barca live och det ska bli riktigt kul.

Idag har jag jobbat och slitit och det har vart en riktigt rolig dag. Åkte skridskor med ungarna. Dom ville att jag skulle göra konster, jag bjöd på köttbullen. Det är så långt min skridskoåkning kan ta mig. Körde omkring dom lite på olika redskap på isen också, det var tydligen väldigt kul. Haha. Imorgon ska jag följa med min ena klass på teater, ska bli sjukt roligt.

Nu har jag precis duschat så jag känner mig ganska fräsch faktiskt. Snart är det Paradise Hotel och det är som vanligt olidligt spännande..



Jag och Robin bjöd på en pose i trapphuset runt halv 4. Snyggt.

Jag är lycklig.

/ Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0