Här var det livat

Jaha ni mina vänner, igår var det konsert. Vulgärt kallade pedofilbladet det hela för, jag anser dock inte att det finns något vulgärt med kvinnokroppen. Speciellt inte om man är så otroligt snygg som hon är. Konserten var hur grym som helst och det var askul att Sarah och Angie hakade på. Bilder på pink och våra vip platser (haha) kommer senare för nu orkar jag fan inte lägga upp något.

Kom hem vid 1 i natt och halv sex ringde klockan för jobb. Kom hem nyss så ni förstår ju att det blev en sen dag. Nej snart blir det käk sen måste jag packa väskan för imorgon bär det av på Sweden trip. Kommer att bli fantastiskt roligt.

Förövrigt pratade jag med Åsa idag och nästan det första hon sa till mig var:
- Vad glad du låter!

Och det har du rätt i sötnos, Jag är glad. Livet är kul, utmanande och bisarrt. Underbart!



Jag bangar inte..

Hörs sen om jag inte hinner somna :) / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0