Godnatt

Jag börjar alltid tänka så förbannat på kvällstid. Det är då allt kommer upp och det är då man känner efter. Man ska helt enkelt inte känna efter så mycket. Det är då allt blir kasst. Jag är så trött på att må kasst så nu tänker inte jag göra det heller. Får till och med höra av sötFanny atthon blir deppig av att läsa denna underbara blogg. Jag hoppas att ni förstår att jag inte är helt nedbruten. Huvudet är högt och jag vet att allt kommer bli bra. Nu tänker jag bara fokusera på det som gör att jag älskar mitt liv.

Jobbet - Det bästa som har hänt mig på så himla länge. Jag blir lycklig och längtar tillbaka så fort jag promerar till tåget.

Träning - Får ut allt som ligger och tynger. Finns inget bättre än när man har ont överallt och svettas som en gris.

Bajen - Ja, vi spelar i superettan nästa år. Det är inte direkt en nyhet för oss Bajare så vi kan faktiskt skippa det. Imorgon blir det kanske bandy med mina älskade vänner P och Jeppa. Ser fram emot det.

Mamma och Pappa - Min trygghet och dom jag älskar mest i hela världen (tillsammans med Bajen såklart)

Igor och Moltas - Dessa ludna varelser är underbara även om Igor gillar att hoppa på mig när jag vandrar omkring i huset.

Mina närmsta - Sarah, Dave, Angie, Fanny, Jennifer, Åsa, Felicia, Ida, Camilla, P, Jeppa, Robert, Anton, Bea, Liisan .. Listan kan göras lång så något måste jag göra rätt. (Ta inte illa upp om ni blev missade. Jag är trött i skallen så det kan vara en förklaring)



Sov gott nu, imorgon är en ny dag. / Q

Kommentarer
Postat av: Fanny

That's the spirit! :D <3

2009-11-07 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0