För pigg

Jaha nu har jag tagit en asvarm musikdusch och bara gillat läget. Helt plötsligt blev jag förvånadsvärt pigg vilket är riktigt bad. Brukar alltid tänka att det är lugnt, jag klarar mig på 6 timmars sömn men det kanske funkar i några dagar - inte i en månad. Nu är det dags att ta vuxenlivet på allvar och gå och lägga sig runt 9 tiden så man är pigg och allert för nästa dag. Så här kan jag ju inte hålla på!

Förresten har jag en ny gadd på G nu också. Ska bara se till att boka en tid sen kommer det flera tecken på min underbara kropp. Förhoppningsvis får jag med mig S på lite tatueringsäventyr också. Det var nära att det blev av i Östersund ska ni veta. Krukset var ju att dom inte hade drop in. Jävligt B.

Nej men sov så gott / Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0