Fjärilar

Sådär då, nu har jag packat och fixat. Bara dusch och eventuellt lite nagellack som saknas innan det är dags att sova. Sitter just nu och lyssnar på Bad romance med gaga. Sämsta skiten på länge. Brukar tycka att hennes låtar är ganska bra men det här låter som schlager blandat med galaxy. Fan vad lamt.

Sjukt taggad inför imorgon så jag vill bara sova så att det blir torsdag, jobb och avresa. NEJ NU MÅSTE JAG BYTA LÅT!! Så nu var det kirrat och klart.

Vet att det kanske har vart lite keffa uppdateringar och sämre lär det bli eftersom att vi sticker iväg. Har en hel del planer på G ska ni veta, berättar mer när jag återvänder.



Bjuder på en ny kärlek. Pink slaktar schlagerGaga varje dag i veckan. Men kan ju inte bara lämna er med schysst musik vi behöver ju lite humor också..




JAG DÖR!! HAHAHAHA


Ha det förjävligt / Q

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHAHHA

2009-11-12 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0