Blame game

Ibland undrar man om människor är 5 år i skallen. Skulle vara uppfriskande om vissa kunde visa lite stake och erkänna sina fel, kanske till och med ta sig i kragen och be om förlåt. Sluta skyll ifrån er. Stå upp och visa ryggrad, chocka världen helt enkelt.

Här med tar jag på mig min del i alla fighter som jag deltagit i. Det finns alltid två sidor av varje historia. Av någon anledning verkar inte min betyda något.


Okej, den här låten kanske inte passar asbra. Valde mellan den här och Akon´s "Blame it on me". Blev
denna eftersom att jag är fruktansvärt less på att få skiten för allting. Akon´s låt skulle alltså förmedla fel
budskap. Finns säkert en hel del att skylla på min egen och andras alkoholkonsumtion också.. haha.

Seg som fan, biverkningar efter sprutan. Har sovit i 4 timmar redan, ska fortsätta med det.

Godnatt / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0