All this stuff is making me old

Fyfan vad bra jag mår just nu. Har jobbat hela dagen och det gick galant. Efter en lagom seg tågresa och raskpromenad så var jag hemma i la la casa. La mig och dog i någon timme sen var det dags för träning men älsklings Sarah och Emma. Vi gick på både core och spinning. Jag känner mig helt slut och grymt stolt över mig själv. Pluspoäng. Den här veckan kommer att bli feting bra med konsert imorgon och roadtrip start på torsdag. Ska försöka hinna se CL på onsdag också så är veckan nästan fulländad.

Fan vad trist det är att läsa sådanna här inlägg, eller hur? Måste ju finnas något provecerande eller åtminstone något man kan bli lite förbannad på. Dock verkar jag kunna provecera genom att bara existera. Det är det inte alla som kan.

Tänkte att jag skulle kolla på fotbollsgalan men jag kan redan berätta hur det kommer att se ut. Zlatan får guldbollen för 4e gången (vilket mor min kommer tycka är helt rättvist), gnagetas kommer att hyllas. Någon komiker kommer att skämta om våra svenska "stjärnor" och Emil kommer inte att vinna årets mål även fast att det helt klart var årets mål. Jag har iallafall ringt och röstat och dragit mitt strå till stacken.



Se och njut. Jag tror fan att jag är kär i dig Emil.

Puss / Q

Kommentarer
Postat av: M

vem är inte det? ;)

2009-11-15 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0