Välkomen till Nynäs! Det du inte vet om dig själv vet alla andra.

Visst är det lite intressant hur det kan gå till i en småstad som Nynäshamn? Det är nästan som att vara en kändis när man entrar heliga TG. Man vet inte vilka lurifaxer som gömmer sig på dansgolvet, i baren, på toaletten eller runt blackjack bordet. Om man vill vara osynlig så räcker det inte med att blunda jävligt hårt och önska för allt man är värld. Att gömma sig under bord, försöka smälta in i bakrunden eller helt enkelt bära burka hjälper inte heller. Sanningen är den att du är övervakad, GRATTIS!

Samtidigt är det mer riskabelt att stanna hemma en kväll. För det vet väl alla? Att man är som populärast när man inte är där? Detta gäller i alla sammanhang.

Att folk är jävligt nyfikna är inte direkt en hemlighet. Att människor har så fruktansvärt ointressant liv att de måste försöka sabba andras är ett faktum. Vem jag är i era ögon har jag ingen aning om. Det viktigaste är att jag själv är ganska säker på vem jag är och att jag har vänner som tycker att jag är råcool trots att jag ramlar i de mest suspekta lägena, tappar flaskor, dansar som om jag vore Shakira och pratar högt&mycket.

Jag säger ofta att jag inte ångrar något av alla de dumma grejer jag har gjort, och det är sant. Alla mina "misstag" har lärt mig saker, utvecklat mig och gjort mig till en person jag är tillfreds med. Vissa "misstag" kommer jag att göra om igen och igen utan att lära mig. Alla har vi svaga ögonblick. Kanske är vi inte direkt stolta över vårt agerande, kanske går vi the walk of shame och tänker "fan, sa jag verkligen det där?", kanske kommer det upp subspekta bilder på facebook och kanske är vi samtalsämnet i kretsar vi inte visste existerade.

Förhoppningsvis kan vi skratta åt det idag, imorgon och for ever more.
"Du kan kalla mig Queen"
Yeah..


Bite me! (Gotland 07)

Godnatt / LaReina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0