Inget!

Borde jag vara glad över att det inte händer ett skit i skolan nu för tiden?! Seröst alltså, jag har totalt haft 4lektioner denna vecka och är ledig ons, to & fre!! Jag har iaf haft turen med mig och fått jobba för att tjäna ihop lite pengar så jag kan betala hyran när jag och min blivande sambo bor i Spanien. Malin fortsätter med att försöka lära mig spanska inför resan men det går seeegt. Jag är inget ljushuvud direkt!

Nu ligger jag här och lookar CM vilket får mig att tänka på sommaren 08 då jag, Sanne och Erica tittade sönder CM. Den sommaren var ärligt helt underbar och man undrar ju om vi någonsin kommer uppleva en sådan igen. Sanne födde en ängel utan ben, vi begravde en fågel, vi åkte 500 varv runt ringvägen, vi åt solroschips som vi inte kan hitta igen, vi startade ett fatcamp och jag bodde hos Sanne i en vecka. Det var då de, nu är nu!

 RIP pippi<3 cold blood.

See ya! // Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0