Upp, upp och iväg

Jag skulle kunna ägna ett helt inlägg åt att skriva om matchen men av någon anledning känns det som att ni har ledsnat på mitt fotbollssnack? Vi kan väl kort och gott sammanfatta det som att Bajen är bäste och att Martin Ingvarsson är ett av de främsta argumenten till varför man bör införa dödsstraff i Sverige. Jag vill också tacka Sveriges bästa klack för schysst tryck i dagens match. Muy Bien amigos.

Har vart en massa val inför kvällen. Nu är det iallafall bestämt hur den ska börja. Nämligen med ett glas vin på rotundan med Sarah + hennes vänner. Det blir nog mys och jag har förövrigt inte alls tid att skriva nu. Ring mig om ni är pigga glada och redo att äga natten.


Back in the days. Denna kväll som förövrigt var en nyårsafton slutade i en
rejäl fjortisfylla om jag inte missminner mig. Tur att man är rutinerad nu.
JALLA ERICA!

PÖSS / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0