Tuff dag på jobbet

Även denna dag började helt lysnande. Vi somnade givetvis as sent även fast vi var väldigt trötta. Detta bidrog till en seg morgon och när vi gick den mycket korta promenaden till tåget så försöker vi anstränga oss för att vakna upp ur den dvala vi fortfarande var i. Då kommer tåget så det är bara till att springa. Felicia tappar givetvis sin mobil och locket till luckan ramlar av. Detta märker ju givetvs inte hon så jag får stanna och ta upp den, mitt i ruschen. Vi hann iallafall. NU har vi jobbat klart och känner oss duktiga. Felicia ligger här och sover brevis mig och snart är det dags att röra sig igen. Vi ska nämligen på middag med två heta män. Alltid kul. Har fått lite kritik för min syn på dödsstraff vilket är lite kul. sSignaturen "Döden" är tydligen emot dödsstraff och allt vad det innebär. Det hör ju hemma på 1500 talet. Som vanligt tycker jag att det är väldigt givande att höra helt okända människor åsikter om hur jag är och om mina åsikter. Min intelligens ifrågasätta också vilket jag är imponerad över att denna person kan bedöma genom att läsa mina medvetet pessimistiska inlägg. Men tack min vän, ska ta till mig allt du säger. Verkligen.


Här kommer lite bilder från dagen för att ni ska förstå hur hårt vi arbetar






Lika vackra som vanligt. Fett med kärlek till F och "Döden"

PÖSS / Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0