Trollkarlen Marcus Nordin

Kvällen har vart grymt trevlig. Vin, grillat, guitar hero, bad och trollkonster har präglat denna underbara fredagskväll. Jag är en omedveten trollkarl tydligen som lyckas psyka den medvetna trollkarlen Marcus. Om han lurar mig eller inte är svårt att säga. Kan inte dirket påstå att jag hänger med i svängarna när det kommer till trollerikonster men att Marcus låter mig tro är bra nog. Väntar just nu på att min älskade Dave ska höra av sig men icke. Dom som har vart på skivan verkar ha haft trist men verkar ändå inte vara laddade för riktig fest. Riktig fest inkluderar ju givetvis mig.

Jag vill bara tacka alla underbara som har gjort denna kväll så fruktansvärt nice.
Sofia, du är en fett trevlig brud, lämna en kommentar så hörs vi ;)

Tack och sorry för sämst uppdatering,
förra inlägget var aktuellt runt 6 tiden.
Blir sleepover tonight med F hoppas fortf
på manligt besök, HA! Nej men är fett nöjd med
min bästa vän F, när jag sover med dig blir det inga
mardrömmar. / Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw du får sova vid min sida anytime baby! <3

2009-05-16 @ 14:46:24
Postat av: Anonym

/felisha

2009-05-16 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0