top ten in tha shower

Kom precis ut från duschen så nu känner jag mig fräsch som fan och är redo för vad kvällen har att erbjuda. Vad som händer och sker vet jag inte riktigt ännu men till Felicia ska jag iallafall för ovanlighetens skull. BFF liksom. Jag tog god tid på mig i duschen idag, inte för att jag var smutsigare än vad jag brukar vara utan för att hålla en hel konsert. Tänkte lista dom 10 vanligaste sångerna jag ägnar mig åt att yla till under duschens strålar:

1.  Hero - Enrique Iglesias
2. I Love rock´n roll - Britney spears version
3. The reason - Hoobastank
4. Fix you - Coldplay
5. One blood - Terence Jay
6. Tears in heaven - Eric clapton
7. Hero - Mariah Carey
8. If i were a boy - Beyonce
9. Just idag är jag stark - Kenta the man
10. Wonderwall - Oasis

Biljetter köpes av mig the Queen herself. Intresserade?

jalla bye / Ericha

Kommentarer
Postat av: felicia

jag är jätteintresserad av en sådan konsert, men frågan är då, vart får man befinna sig under förestälnningen?

2009-05-09 @ 17:42:04
Postat av: Anonym

det beror på om du köper VIP biljett eller inte?

2009-05-09 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0