Tipptopp

Jag vaknade nyligen. Då var denna dag borta helt enkelt. Så jäkla kul när man tänker att man ska ta och vila ögonen och vaknar 4 timmar senare och inte kan avgöra om det är mitt i natten, 3 på dagen eller 2010. Det är inte lätt. Jag var ute och kuta som en gasell imorse runt ringvägen vilket gör att jag med gott samvete kan lata mig fram tills läggdags. Trots detta tror jag att det blir en promenad till Åsa.

Skiva på fredag, någon som vill med? Känner mig lite tveksam om man säger så men om
folket vill dit så tänker inte jag vara den som bangar. Hur skulle det se ut?
Bajenmatch idag - snälla Gud gör så att vi vinner.



/ Q

Kommentarer
Postat av: felisha

men vadå behöver ni gud för att vinna? äh ni vinner väl ändå!?

2009-05-11 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0